HTML

Egy "álmokat hajszoló" diétázó blogja .

Az álmaimat szeretném valósággá váltani az elkövetkezendő egy évben,amiket már 8éve dédelgetek,csak eddig nem a megfelelő eszközzel próbáltam hozzájuk eljutni.De most úgy érzem megértem rá hogy kipróbáljak valami mást...Valami olyat ami rengeteg munkával és odafigyeléssel segíteni fog nekem ebben...De ez még a jövő zenéje.:)

Friss topikok

  • BridgiEisblume: Szerintem nyugodtan pakolj fel minden receptet amit csak csinálsz :) Kellemes napot neked :) (2012.10.23. 17:28) 3.hét/1
  • SleepingButterfly: Szia! Köszi a kommentet.:) Igyekszem sokat mozogni,sőt néha már túlzásba is viszem,úgy hogy vissza... (2012.10.16. 11:50) Az én történetem

Címkék

Archívum

Az első hét

2012.10.12. 15:01 :: SleepingButterfly

Az első hetem

Sziasztok kedves olvasók! Látom egyre többen vagyunk,aminek nagyon örülök.:) És még mindig várom a kommenteket vagy a társlelkeket.:))

Az első hetem még elég sok számolgatással és módosítással telt...

Így az étrendem is eléggé ingadozó lett.:) 

Az első 2napon még nem ettem :borsót,babot,kukoricát,banánt,sajtot (tiltólistás volt)

Utána a 3.naptól levettem őket a tiltólistáról de babot és sajtokat még mindig korlátozottan fogyasztok, krumplit pedig nem eszem.

Az első 2napban a tápanyag elosztásom így nézett ki(Nem követendő példa!!):

 

1.-2.nap
Kcal 1200-1300
Fehérje 105-125g
Szénhidrát 250g
Zsír 15-45g

 

A 3.,4.nap okosodtam, változtattam:

 

3.nap 4.nap
Kcal 1400-1500 1400-1500
Fehérje 125g 130g
Szénhidrát 165g 180g
Zsír 25g 28g

 

Az 5.naptól(Ez már követhető pl):

Az 5.naptól..
Kcal 1500-1600
Fehérje 138g
Szénhidrát 178g
Zsír 28g

Ezeknek az értékeknek a személyre szabott kiszámítását leírtam az előző bejegyzésben!

Szörnyű kimondani,de ezekkel az adatokkal indítottam:

0.nap 7.nap
Kor 20 20
Nem
Kg 70 68,7
Magasság 170 170

Szombat este a hiányzó kg adatot is megadom!! 

Eddig nagyon könnyen betarthatónak találom ezt a diétát,egyszer kétszer fordult elő,hogy nagyon megkívántam valamit,de azt följegyeztem és beletettem a fogyókúrás változatás a másnapi étrendembe is.:) Így születetett a fehér szószos gombás sonkás penne,a diétás csokoládé,a tonhalas paradicsomos penne,a csirkés,répa-borsó főzelékes,zöldséges tortilla tekercs,a csökkentett zsírtartalmú bundás kenyér és tojás rántotta,és a diétás répa főzelék.:)

Ha bárki igényt tart valamelyikre,szóljon és fölteszem a receptet is.:D

Ha már szemmel látható változást észlelek természetesen teszek föl előtte utána képeket is,de még nem sok értelme lenne.:P

Az edzés:

Mára már tökéletesítettem ezt a tervet is(ha lehet bármit tökéletesnek nevezni előre)...Mondjuk úgy hogy szerintem mindent tartalmaz és eléggé durva..:)

1.,2. és 3. napokat alakítottam ki, amiket ismételek egy héten 2szer. Így néz ki:

1.nap

Kedd-Szombat

2.nap

Szerda-Vasárnap

3.nap

Hétfő- Csütörtök

Reggel:  36 perc futás(sétával váltakozva) -

H: 21 perc futás

Cs: 36 perc futás

Este: 36 perc futás 1 tánc 1 tánc
5perc hullahopp 20 perc fenék gyakorlat** 20 perc csípő
Kitörés 3x8 (jobb,közép,bal) 20 perc has 20 perc comb
Kitörés 3x4-2szer ismételve 20 perc,bicepsz,tricepsz,mell 20 perc váll,hát
Kitörés 3x2-4szer ismételve 5-10 perc nyújtás 5 perc hullahopp
Kitörés 3x1-8szor)Váltogatva
Kitörés 3x8(3xrugó,majd fel)
20mp-ig középen gugolában megtart
3-4perc tánc*(letöltöttem zumba videókat,ez egy szám végigtáncolását jelenti)
5-10 perc nyújtás

*Letöltöttem zumba videókat,ez egy szám végigtáncolását jelenti

**Bármilyen gyakorlat megfelel,ami elég nehéz számodra 20perc alatt,én magamnak állítom össze,de rubint réka vagy bármilyen aerobic dvd megfelel,vagy kondi gépek ezekre a testályakra)

A péntek pihenőnap,de mikor úgy érzem elmegyek majd futni,pl ma is van hozzá kedvem(De tilos megeröltető edzést végezni,csak egy kis laza futás a max megengedett.A az izmoknak a regenerációra időt hagyni!!)

Azt hiszem nagy vonalakban ennyit az első hetemről..:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deepdreamer.blog.hu/api/trackback/id/tr154834752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása