HTML

Egy "álmokat hajszoló" diétázó blogja .

Az álmaimat szeretném valósággá váltani az elkövetkezendő egy évben,amiket már 8éve dédelgetek,csak eddig nem a megfelelő eszközzel próbáltam hozzájuk eljutni.De most úgy érzem megértem rá hogy kipróbáljak valami mást...Valami olyat ami rengeteg munkával és odafigyeléssel segíteni fog nekem ebben...De ez még a jövő zenéje.:)

Friss topikok

  • BridgiEisblume: Szerintem nyugodtan pakolj fel minden receptet amit csak csinálsz :) Kellemes napot neked :) (2012.10.23. 17:28) 3.hét/1
  • SleepingButterfly: Szia! Köszi a kommentet.:) Igyekszem sokat mozogni,sőt néha már túlzásba is viszem,úgy hogy vissza... (2012.10.16. 11:50) Az én történetem

Címkék

Archívum

A második hét kezdete

2012.10.15. 00:27 :: SleepingButterfly

8. és 9. nap.

A gyönyörű kezdés után most jött egy kis feketeleves!

A 8.napomon

Elég későn keltem,ugyanis itt Angliában nem csak lábat lógatok,hanem dolgozom is. Au-pair vagyok(bentlakásos babysitter) és szombat vasárnap a szabadnapom.:) Úgyhogy megengedtem magamnak a 09:30-as ébredést.Amíg hozzá nem szokok egy picit a futáshoz annyi könnyebbséget adtam magamnak,hogy 2x36percből csak 1x36-ot futok le(azt hiszem a következő héten már nem fogom ezt megengedni magamnak,de most még elég nehezen bírják a lábaim).Úgyhogy gyönyörűen tartottam az étrendemet,délelőtt blogoltam,délután filmet néztem,6órakor pedig elindultam futni...Az elején nagyon nehezen indultam be,de utána megint élveztem.:) Képzeljétek,otthon van egy brit rövid szőrű kiscicám és rettentően hiányzik!De tegnap futás közben nagyon megijedtem,mert azt hittem meg akar támadni egy kutya,mert valami nagy lendülettel futott felém,de csak a szemem sarkából láttam.Mikor megálltam,meg láttam,hogy egy ugyan olyan cica mint az én kis "malackám" :))) És egyenesen hozzám futott.Nagyon örültem neki!Már csak 4 hosszom volt hátra a 12ből,erre eleredt az eső,de nem hagytam abba ,hanem zuhogó esőben lefutottam a maradékot és utána itthon még megcsináltam a kitöréseket,úgy hogy közben ordítottam úgy fájt,de lenyomtam!!:) Annyira büszke voltam magamra....A lábam tiszta piros volt mire végeztem(mármint úgy piros,mint mikor kimelegedik az ember) Nah hát ez a büszkeség nm sokáig tartott,mert utána telefonon megkaptam az én drága szerelmemtől az osztást...Hogy úgyse tudok így lefogyni,szénhidrátot nm kéne ennem,mert ő így meg úgy csinálta...Hát én meg nem ő vagyok,és nem tudok lefogyni attól hogy egész nap ülök a picsámon és egy szelet kenyérrel meg 3kanál rizzsel kevesebbet eszek.....Ha le tudnék vagy ha az emberek nagy többsége le tudna,akkor csak vékony emberek rohangálnának az utcán.És még ő beszél nekem a kitartásról...Mikor neki kurvára semmit nem kellett küzdeni azért hogy ledobjon 13 kg-t,csak kevesebbet evett picit..Én már arra is gondoltam,hogy valami betegsége van és azért...Nah mind1. Nem értem hogy egyes férfiaknak hogy megy ilyen könnyen,de sajnos én évek óta nap mint nap küzdök és nem megy! Tornázok,kínzom magam,és néhány hónap után,mikor a testem már totál kimerült akkor adom fel és hagyom abba a mozgást pár hónapra és eszek olyanokat,mint ő a diétája alatt(mindent)é vissza is hízom, amit leszenvedtem magamról...Szóhval ez után bőgtem is egy picit,de még mindig nem adtam föl,sőt!Már csak azért is leszarom a lelki terrort és végigcsinálom amit elkezdtem....Pont ezek miatt találtam ki ezt a módszert eddig tökéletesen működik.:)) Tegnap sajnos nem bírtam meginni a protein shakeemet úgyhogy kevesebb kalóriát,fehérjét és ch-t vittem be,mint amennyit kellett volna.:( Este pedig már nem akartam fölverni a családomat főzőcskézéssel,úgyhogy bűnöztem,és kevesebbet ettem...Bűntudatom is volt...Amúgy ilyet még nem pipáltam,hogy fogyókúra alatt van mikor magamba kell tömni a kaját,mert nem is vagyok éhes,de kell hogy kijöjjön az adag...Ezért az első héten rettegtem is hogy mi lesz hogyha hízok 2kg-t a végére,de fogytam 1,2-t! Ez egy csoda! 

9.nap

Ma a családdal Londonba mentünk(egy tőle 40percre lévő kisvárosban lakom)London egyszerűen eszméletlenül gyönyörű egy város! Imádom! És ma bekerült a távoli jövőben tervezett céljaim közé hogy ide fogok költözni!Vagy London,vagy a USAben az egyik nagyobb város. Nagyon szeretnék az egyetem után,vagy talán még késöbb emigrálni Magyarországról.:) Már kiskorom óta ez a vágyam és egyre közelebb vagyok hozzá hogy megvalósítsam.Ez után az egy év után meglesz itt is a kellő ismeretségem a kezdéshez,New Yorkban pedig már meg is van.:) Mondjuk az USA egy picit nagyobb falat...Már megvannak a terveim hogy hogy is fogom ezt az álmomat megvalósítani,már csak annak kell kiderülni,hogy egyedül fogom e megtenni vagy a szerelmemmel együtt.:) Ahhoz neki elég nagy döntést kell meghozni...Eladni a házat új munkát találni külföldön,de ha legalább egyikünk kap,akkor már megérte. Márpedig én fogok kapni!:) Hiszen most is kaptam!

Hagyjuk ez még messze van,egyenlőre a közeljövőre vonatkozó dolgokért küzdök...És nem győzöm hangsúlyozni,hogy aki csak teheti jöjjön el és nézze meg ezt a gyönyörű várost,mert felejthetetlen élmény!! Ma sem volt tökéletes az étkezésem,ugyan is az volt beígérve hogy fél napot leszünk,ezért 3adag kaját csomagoltam csak el a 6ból...Helyette este 8kor értünk haza...:S Viszont csodás napot töltöttünk el és 6-7óra között pedig meghívtak vacsorára...Zsír nélküli grillezett csirkét ettem rizzsel és salátával,szószok és öntetek nélkül(vagyis utólag én tettem rá szója szószt,de az nem tiltott)Nagyon finom kajcsi volt,de 100%osan nem tudom sajna hogy miből mennyit ettem,csak 80%os pontossággal tudom betippelni,viszont cserébe egész nap rohantunk megállás nélkül és itthon még hulla fáradtan nekiálltam aerobikozni és kiegyenlíteni az étrendemet,ami sajna nem sikerült 100%osra a ch picit magasabb let a fehérje pedig picit alacsonyabb, viszont a kalória ma stimmelt,de a tápértékek, ugye nem tutik,mert lehet hogy pl az éttermi rizsem nem 100g volt csak 80 és lehet hogy a csirke nem 100g volt hanem 150....Akkor pedig pont jó lenne az arányom...Hát a hét végén meglátjuk majd hogy ez a 2napos kis "bűnözés"mennyiben befojásolja a fogyást.

Hangsúlyozom,hogy ez nagyon nem megengedett, 

csak azért engedtem meg magamnak,mert nem tehettem mást..(Nem rohanhattam ki a múzeumból 2óránként egy étterembe és mérethettem le maganak az alapanyagokat mert nekem most ennem kell,de ennek ellenére próbáltam olyan kaját rendelni,ami nem tilos,és itthon pedig korrigálni a napi ingadozást!)

Amit a módszer bejegyzésből kihagytam!

Nagyon fontos,hogy az étkezések kb egy időben legyenek minden nap,hogy a szervezeted megszokja mikor jön kaja és ettől az anyagcseréd is begyorsul,valamint nem hiszi azt a tested hogy éhezik,így nem kezd raktározni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deepdreamer.blog.hu/api/trackback/id/tr844848878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása