HTML

Egy "álmokat hajszoló" diétázó blogja .

Az álmaimat szeretném valósággá váltani az elkövetkezendő egy évben,amiket már 8éve dédelgetek,csak eddig nem a megfelelő eszközzel próbáltam hozzájuk eljutni.De most úgy érzem megértem rá hogy kipróbáljak valami mást...Valami olyat ami rengeteg munkával és odafigyeléssel segíteni fog nekem ebben...De ez még a jövő zenéje.:)

Friss topikok

  • BridgiEisblume: Szerintem nyugodtan pakolj fel minden receptet amit csak csinálsz :) Kellemes napot neked :) (2012.10.23. 17:28) 3.hét/1
  • SleepingButterfly: Szia! Köszi a kommentet.:) Igyekszem sokat mozogni,sőt néha már túlzásba is viszem,úgy hogy vissza... (2012.10.16. 11:50) Az én történetem

Címkék

Archívum

A 2.hét

2012.10.20. 18:33 :: SleepingButterfly

Ezen a hetemen elég bonyolultan mentek a dolgok...

Sajnálom hogy csak most jelentkezem,de elég elfoglalt voltam.És sajna beteg is...Elkaptam a kislánytól akire vigyázok és nehezen akarok kilábalni belőle...:( Egész héten lázam volt,fájt a fejem és egyéb finomságok...Sajna ez az edzésemre is kihatott,nagyon nehezen bírtam végigcsinálni,a kiszabott távokat,de végigszenvedtem őket...Most nem volt élvezetes a futás,és erre még az is rátett egy lapáttal,hogy mivel még nincs futócipőm,így a térdem és a bokám is nagyon megfájdult.:( Így az utolsó alkalmat ki is kellett váltanom aerobiccal mert nem bírta a térdem...Ma rendelem meg a cipőmet,nagyon remélem hogy hamar megjön és teljes erőbedobással futhatok..:)

megfazas.jpg

E mellett lelkileg is kicsit labilis voltam a héten,nyilván erre rátett a fizikai dolog egy lapáttal...A hét elején meg méreckedtem és a mérleg 0,6kg-val többet mutatott mint az előző mérésnél...Nah ezen eléggé ki is akadtam....Úgyhogy vesztettem egy picit a lelkesedésemből,de azért folytattam mindent a szabályaim szerint.

Ma csináltam a 2,heti mérést pontosan 1kg-val voltam kevesebb mint előző héten ugyan ekkor.:) Tehát most 67,7 kg-nál járok! Jupíí!:)

Nagyon örülök neki és a holnapi nap folyamán közzéteszek 1-2 receptet és 1-2napi étrendemet.(külön kérésre) 

Addig is mindenkinek nagyon szép hétvégét kívánok,indulok futni!:) Ki jön velem?:P

793.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deepdreamer.blog.hu/api/trackback/id/tr114859865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása