HTML

Egy "álmokat hajszoló" diétázó blogja .

Az álmaimat szeretném valósággá váltani az elkövetkezendő egy évben,amiket már 8éve dédelgetek,csak eddig nem a megfelelő eszközzel próbáltam hozzájuk eljutni.De most úgy érzem megértem rá hogy kipróbáljak valami mást...Valami olyat ami rengeteg munkával és odafigyeléssel segíteni fog nekem ebben...De ez még a jövő zenéje.:)

Friss topikok

  • BridgiEisblume: Szerintem nyugodtan pakolj fel minden receptet amit csak csinálsz :) Kellemes napot neked :) (2012.10.23. 17:28) 3.hét/1
  • SleepingButterfly: Szia! Köszi a kommentet.:) Igyekszem sokat mozogni,sőt néha már túlzásba is viszem,úgy hogy vissza... (2012.10.16. 11:50) Az én történetem

Címkék

Archívum

3.hét/1

2012.10.23. 12:16 :: SleepingButterfly

Hello mindenki!:)

A hét elején megrendeltem a futócipőmet Nike dart 9 lady.:) Nagyon bízom benne hogy használni is fog és tudok vele futni térd és boka fájdalom nélkül. Az étrend tervezést és az edzés tervet még mindig tartom,de mára már eléggé meguntam a csirkét,úgyhogy egy kis változtatást eszközöltem.:) Túrót eszek meg tengeri halat teljes kiörlésű kenyérrel(csirkemell és rizs helyett).

Természetesen eddig se minden nap azt ettem,de azért többségben volt a csirke...A nélkül elég nehéz volt tartani az arányokat. Pl a túró,tojás,sajtok nagyon zsírosak,a disznó hús is,úgyhogy nem ehetek meg belőlük annyit mint a csirkéből,de úgy nem jön ki a fehérje arányom...A halakat most valamiért nem nagyon szeretem(azt a fajtát ami van itthon,s mivel nem én veszem magamnak a kaját,hanem a család,akiknél dolgozom így nem nagyon válogathatok) A protein poromat ki nem állhatom,egyedül kakaóporral és tejel átforralva tudom meginni,de a kakaóban megint csak sok a zsír...Így nehezen de mára egy kis csirke és rizs mentes napot hoztam össze magamnak.:)

A héten még nem mérlegeltem,de vettem észre magamon változásokat. Pl a combon egész szépen megizmosodott.Még nem hinném hogy sokal vékonyabb,de izmosabb az tuti.:) Néha a hasam is egész laposm,de van mikor jó nagy(ez attól is függ,hogy aznap épp mit eszem,megyek e w-re stb...) 

Edzés:Pici változás van,a futást most legalább a cipő érkezéséig gyors gyaloglásra cseréltem és a 2.,3.napra beraktam plusz 20perc felsőtest gyakorlatot.

A 2éves kislánynak,akire vigyázok tüdőgyulladása van.:( Úgyhogy nem megy iskolába,így a héten elég kevés időm lesz írni sajnos.De az étrendet és a receptekből 1-2t ma még csatolok,ígérem.Csak találnom kéne egy jó programot,ahova fel tudom vinni az étrendemet.:) Addig is szép napot mindenkinek!

Étrend 2.hét-ről...(folyt. köv.)

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AqwAWcmlNbL9dDl2dHRfblRZWmh0Q0lBbjVvVDhvOUE

"Hamis"fehérje shakek:

Mikor még nem volt fehérje porom ilyeneket készítettem edzés után:

Csoki shake:

100g tej / víz tetszés szerint/ kakaópor 10g/ 2 tojás fehérje(80g) -->Protein:15,54  Ch:9,2  Zsír:1,37 Kcal:118,79

1297515525_bb8e80f767.jpg

Eper shake:

100g eper / 100g tej / 2 tojás f.-->Protein:14,3  Ch:12,82  Zsír:0,42  Kcal:115,46

strawberry-soymilk-shake1.jpg

Banán shake:

100g banán/ 100g tej / 2 t.f.-->Protein:14,7 Ch:30,14  Zsír:0,42 Kcal:183,36

banántúróturmix.jpg

Eper/Alma shake:

50g eper/ 80g alma / 100g tej / 2 t.f. -->Protein:10,32  Ch:9,84  Zsír:0,32  Kcal:88,82

Azt mondanom sem kell hogy az ízük össze sem hasonlítható a valódi fehérje shakeével,százszor jobb.:) Bármilyen gyümölccsel meg lehet amúgy csinálni,de ezekből a legfinibb.Amit még nagyon ajánlok az epres áfonyás shake 50g/50g,annak akinek van pénze áfonyára(elég drága gyümi),de nagyon nagony egészséges és ugyan olyan finom is.:)

Hát a mai napra sajnos csak ennyi futotta az időmből.Legközelebb ebédre és uzsira való kajcsikat írok. Ezeket az edzés utáni étkezésre vagy 10óraira ajánlanám.

Sziasztok!:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deepdreamer.blog.hu/api/trackback/id/tr864864001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BridgiEisblume 2012.10.23. 17:28:57

Szerintem nyugodtan pakolj fel minden receptet amit csak csinálsz :) Kellemes napot neked :)
süti beállítások módosítása